marjori.reismee.nl

Nog 2,5 weken...

Hallo lezers!

Met nog minder dan 3 weken te gaan voor dat ik voor 3 maandennaar Chili ga, heb ik maar alvast een reisblog aangemaakt.
13 augustus, ja vrijdag de 13e, vertrek ik vanaf Schiphol naar Santiago voor mijn 3e jaars stage voor mijn studie Bewegingstechnologie. Samen met studiegenoot Ruben gaan we 3 maanden stage lopen bij 2 verschillende instellingen. Een echte stage opdracht hebben we nog niet, dit dienen we zelf te doen, waar we ter plaatse 2 weken de tijd voor hebben. Dus daarover later meer.

De voertaal is natuurlijk Spaans en aangezien ik niet verder kom dan: “dos cervezas por favor” is het wel zo handig om een Spaanse cursus te gaan doen. Daarom ga ik wat eerder naar Chili voor de stage begint zodat ik hopelijk nog een 2-weekse cursus kan volgen.

Verzekeringen zijn geregeld, prikken, visum is niet nodig, tickets zijn gereed.
Alleen nog iets: mijn kamer in Delft! Het zou natuurlijk zonde zijn van zo’n gezellige kamer om 3 maanden leeg te staan en bovendien ongezellig voor mijn huisgenoten. Dus als je nog iemand kent die op zoek is naar een kamer? Laatu horen! De kamer bevindt zich midden in Delft, op 8 minuten lopen van het station. Ideale locatie om je nieuwe studie hier te starten en vanaf hier verder te kijken voor een permanente kamer.

Dat was het even voor nu.
Maar via deze blog hou ik jullie up to date vanuit Chili en zal ik ook foto’s plaatsen. Immers, beelden zeggen vaak meer dan 1000 woorden :)

Reacties

Reacties

joke

Ja Marjori,
1 moet de eerste zijn die reageert, dus laat ik dat dan maar zijn!
Stapje voor stapje komt alles op zijn plek: koffer, tas, kamer,verzekeringen..
Er komt heel wat bij kijken om 3 maanden van huis te zijn.
Het is fijn om te weten, dat je daar een echt (t)huis wacht, en verder zul je het allemaal wel gaan klaren.
We zullen je met belangstelling volgen, maar nu is het nog even fijn dat je nog in de buurt bent!
liefs

Paulette

Hmm, ik lees nog 4 dagen!
Ja ja nu gaat het opschieten, leuk hoor!
Succes met de allerlaatste voorbereidingen!

Liefs, Paulette.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!