marjori.reismee.nl

De laatste loodjes...

.. wegen het zwaarst..

Nog minder dan 3 weken te gaan! Tijd begint nu echt te dringen dus. Vind ik helemaal niet zo vervelend, ik vind het al mooi tijd om naar huis te gaan. Sinds vrijdag ook weer eens last van verkoudheid. Ben die smog echt zo beu! Heb nu echt een vies rokershoestje.. =( Dit weekend deed alles pijn en voelde me echt gammel. Dan denk je al helemaal: ik wil naar huuiiss!!
Dus lekker rustig aangedaan afgelopen weekend.

Maandag op stage was de handy-man er weer, dus het werd klussen geblazen! De twee zijkanten waren al af, maar nu moesten de twee bovenste balken bevestigd worden. Aangezien we niet in een werkplaats werken maar gewoon buiten, op een scheve grond, is het een beetje lastig alles recht te krijgen. Uiteindelijk was het aardig gelukt, maar waren we nog niet helemaal klaar. De wieltjes moesten er nog aan en een stukje metaal aan de zijkant, waar we straks de winch aan kunnen bevestigen. De handy-man zei dat hij er dinsdag ook zou zijn om ons te helpen, ok, fijn!
Dinsdagochtend werden we bij Roberta geroepen. Hoe lang het nog zou gaan duren voor de frame af zou zijn en of we wel beseften dat als de handyman komt, het Crescendo elke keer geld kost. Oh. Wij dachten, omdat Erasmo het zelf voorstelde, hij vrijwillig zou komen. Wisten wij veel. Anders zou hij zelf toch ook wel even met Shana kunnen overleggen..? Het kwam voor het eerst even over dat ze níet zo blij met ons waren, niet zo leuk. Gelukkig konden we dinsdag goed doorwerken en waren we na 3 uurtjes klaar. Viel het toch nog allemaal mee gelukkig.
Anneleen had gevraagd of ik 's avonds zin had om naar een topbar te gaan. Waar de voetballers en andere sterren van Santiago komen.. Klinkt leuk, maar met mijn hoestje niet zo verstandig. Ze kwam gezellig bij ons thuis thee drinken =)

Vandaag is al een deel van mijn bagage naar Nederland gegaan! Michiel is vandaag naar Nederland gegaan, en hij was zo aardig om mijn golfbag mee te slepen! Mijn snowboard en die van Ruben zitten er in, winterjassen, skibroeken en nog wat winterkleding van mij. Het is hier nu lekker warm, dus die heb ik een stuk minder nodig! Kreeg al gelijk zin om de rest van mijn eigen koffer in te pakken =p.
Vandaag op stage overlegd hoe grote budget we hebben voor de winch, of lier in het Nederlands? Ons budget: zero.. Daarop een mailtje gestuurd naar de Nederlandse vereniging hier, voor sponsors voor onze stage. Hopelijk krijgen we daar wat reactie op. Ik zal morgen vragen hoe jullie vanuit Nederland zouden kunnen sponsoren!! =) ;)

Daarna op zoek gegaan naar een winch.. Pff shoppen op een artisania is meer mijn ding! Was een hele bezienswaardigheid als enige vrouw in zo'n kluswinkel.. Van de ene winkel werden we naar de andere gestuurd. De prijzen vallen gelukkig mee, nu nog de juiste vinden met een goedveiligheidssysteem.

Dit weekend staat er weer een tripje gepland! Ben ik ook echt wel aan toe, gaan die 3 weken tenminste lekker snel. Anneleen, Noora en ik gaan naar Pichilemu! Hier was ik al eens geweest om te surfen. Het heeft een lekker relaxt sfeertje en het zoute water zal me wel goed doen. Dit keer geen golfsurfen maar hopelijk kitesurfen!! =D Dan heb ik mijn boardsports bijna wel compleet zo ;)

En daarna nog 2 weekjes..! Ben echt wel aan het aftellen. Ook al leuke dingen in Nederland gepland. (Sinterklaaaas!!) En als je me ziet in Nederland en je denkt, hè, wat zit er aan jou vast?! Dat is dan mijn vriendje, die laat ik straks niet meer los! ;)

Reacties

Reacties

joke

Hoi lieve dochter!
Wij kijken er ondertussen ook erg naar uit om je weer in onze armen te sluiten!Keek gister weer even Hello goodbye;)
Hoop dat het je lukt om sponsors te vinden en een optie zodat wij uit Nederland ook een klein steentje bij kunnen dragen. Desnoods kunnen we misschien op jouw rekening storten met vermelding sponsoring? Moet je er natuurlijk geen misbruik van maken en lekker gaan partyen;)
Ben weer ouderwets aan het klussen, ga me straks verhuren aan een klusbedrijf, maar ja, daarvoor werk ik natuurlijk niet snel genoeg!
Hoop dat je nog even lekker geniet van de zee, het zoute water, de zeelucht!
Adem daar maar heel diep in en uit, zodat al die uitlaatgassen weer je longen uit kunnen!
Fijn dat je al wat bagage naar Ned hebt gestuurd, kun je nog meer "handel " meenemen!
heel veel liefs!!
mam

Anneleen

Haaa wat goed dat je spullen al terug zijn! :) En wat een grap van die kosten voor de handy-man... Heb zin in het weekend, hebben we wel weer verdiend vind je niet?! haha.
Van mij mag je nog wel een paar weken blijven maar ik gun (wat is gunnen nou in het Engels?) Wouter ook wel weer een beetje aandacht van jou :)
Hé tot vanavond of morgen! Beso x

Anneleen

Vertaling van het Nederlands in het Engels
award

Woordenboek -
1.award
2.allow
3.grant
4.not begrudge

Ewout Damen

Nou als je terug bent kun je helpen om (als nog nodig is) mooi naar praxis of karwei te gaan. ;)
En wat is een artisana nou precies?

Ik kijk er naar uit om je weer voor ons te zien.
In REAL LIFE!

Joke

Vandaag even bij oma geweest en weer wat verhalen van jou voor haar uitgeprint en meegenomen.
Ze geniet van je verhalen, vindt dat je erg leuk schrijft en heeft aan haar fysiotherapeute laten lezen dat ze jullie "wonderkinderen"vinden!
Morgen nog 2 weekjes!
kus!!!

Ada

Niet te geloven, Marjori, nog maar 2 weken. Hoe dichterbij het komt hoe meer je naar huis verlangt denk ik.
Het is maar goed dat Wouter dan zijn tentamens achter de rug heeft, heeft hij alle tijd voor je! Bij ons gaat het eigenlijk zijn gangetje. Roeland vindt zijn opleiding heel leuk, maar dat heeft hij jou al laten weten geloof ik. Even met vaktermen strooien, die jij waarschijnlijk begrijpt, maar wij niet. Ook met Susanne gaat het goed, ze heeft een mooi buikje en voelt zich heel goed. Ze is over ongeveer 10 dgn. uitgeteld! Bijna alles is nu klaar in huis en het kacheltje brandt! Jasper helemaal trots. Heb je de verhalen van Wouter over het paintballen gehoord? Afgelopen woensdag zijn wij met Susanne naar Sanadome in Nijmegen geweest! Suus kreeg een heerlijke voetmassage (zij mocht natuurlijk niet meer in de sauna)en wij hebben in de kruidenbaden gelegen. Het was heel gezellig met elkaar en Suus heeft ervan genoten. Er is natuurlijk nog wel meer te vertellen, maar dat komt over 2 weken wel!!Nog even volhouden, ook nog genieten natuurlijk en misschien wacht de baby wel op je!
Groetjes Ada

Testerstjes

De laatste lootjes ja. Wat heb jij en reis gemaakt met belevenissen Die heb je al goed kunnen weer geven De tijd vliegt Is dat voor jou ook zo ? Het is net of je nog niet zo lang weg bent . Maak de resterende weekjes maar vol en dan zullen we je el een keer een Leersum ontmoeten Je neefje Lukas wordt zo 1 jaar He Ook dat gaat snel Nog heel veel groetjes en goeie reis terug

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!