marjori.reismee.nl

Mi primero terremoto!!


Wouw! Vandaag mijn eerste aardbeving 'meegemaakt'!! 5.3 op de schaal van Richter nog wel!
Alleen hoorde ik het minuten later.. Roberta zei tegen mij: Did you felt that tremor? 'Which tremor?' 'Uhm, just 5 minutes ago..' 'Oh, was that a tremor?'
Is er een aardbeving, of eigenlijk in Santiago was het een trilling, voel ik het niet!! Herinnerde me wel dat internet het even niet deed op stage en misschien dat ik dacht dat er een zware truck voorbij kwam... Waar 5.3 was gemeten is 230 km hier vandaan.
Dus eigenlijk was het niet zo spannend =p wilde jullie even laten schrikken.. ;)
Met stage gaat het wel goed! We hebben al een heel goed idee voor onze tilhulpmiddel. We hadden heel veel ideeën, nog nooit zoveel ideeën gehad voor een ontwerp eigenlijk, dus dat is mooi! Maar nu hopen dat het realiseerbaar is en een plek vinden waar we spullen kunnen halen. Ook wordt het contact steeds beter met José. Hij zegt nu tenminste iets terug als je iets zegt. Maar wat ook heel fijn is, hij helpt nu wat meer mee bij naar de wc gaan. Ook doet hij nu soms zelf zijn voeten op de steunen van de rolstoel. De directeur had zijn moeder aan de telefoon, en die vind ons wonderkinderen! 'They are doing miracles!' Ook zijn moeder merkte dat hij nu meer met zijn benen doet. Prima! Zaterdag gaan we thuis bij hem langs. Nu ze ons 'wonders' vindt, hopen we dat ze naar ons zal luisteren dat we nieuwe rolstoel adviseren. De mensen van Crescendo hebben dit al eerder gezegd, maar daar werd niet naar geluisterd. En het is natuurlijk ook maar de vraag of daar wel geld voor is. Zijn broer zal er zaterdag ook zijn, een heuse tv celebrity! Ohja, nog een grappig feitje: de overgrootvader van een participant is de president van Chili geweest!
Zaterdagavond hebben we weer een feestje. Anneleen en ik gaan pannenkoeken bakken, brengen we Nederland een stukje dichterbij :)
check: een kort verhaal! ;)

Reacties

Reacties

Veerle

Ooooh jaa dat had ik ook in Chili! Ik dacht ook dat er een vrachtwagen voorbij kwam idd, haha! Maar toen werd mij ook verteld dat ik zojuist een terremoto had meegemaakt!

Superleuk je verhalen te lezen mar! Volgens mij leer je ook veel op je stage! Klinkt iig allemaal goed!

Heel veel liefs :)

Joke

Nou, hoop dat het bij deze aardbevingbeleving blijft!
Succes met het rolstoeladvies!en met een tv-celebrity als broer zal dat met het geld misschien ook wel gaan lukken?Jij hebt ondertussen al vaker pannenkoeken gegeten als wij;)!

Korin

Wat een goed verhaal Mar ;) haha, mijn mond viel wel even open hoor! Maar ook wel fijn dat het mee viel.
Het klinkt alsof je wel een fijne tijd hebt, en je doet blijkbaar erg goed werk! Goedzo marrie.
Ik ga maandag naar Parijs voor een week, heb er zin in, maar dat is lang niet te vergelijken met jou stekkie natuurlijk. Haha.
Misschien bak ik vanavond ook wel pannekoeken, goed idee.

x

Ewout

heey zussie,
Om zo te lezen hoe jij daar mensen helpt en helemaal niks van een aardbeving aantrekt, maakt mij erg trots op je.

Liefs je Broer(tje)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!