marjori.reismee.nl

Laatste dagje in Nederland..

... en ziek.

Jaja, een positieve start van een verhaal!

Gisteren met Wouter naar Delft gegaan, om contract te tekenen met Floor, meisje die mijn kamer voor 3 maanden overneemt. Daarna lekker wezen lunchen in Delft. Later naar Dutch Water Dreams gereden om te gaan flowboarden! Hier hadden we eigenlijk moeten reserveren en moesten we 1,5 uur wachten voor we kunnen. Ik was ondertussen nogal misselijk geworden, dus konden we in die tijd mooi even rustig buiten liggen. Hmm, mn Hollandse eten (spek kaas pannekoek) was blijkbaar toch niet zo goed gevallen. Net voor we mochten, moest ik toch nog overgeven. Maar dat luchtte alles op, dus klaar om te flowboarden! Dacht ik.. Tijdens flowboarden stond ik toch niet zo heel stevig op mn benen, en af en toe moest ik frisse neus halen. Wouter was een echt natuurtalent en kon al een beetje bochtjes maken! Hij vond het te gek.

Mijn buik was het nog steeds niet eens met de pannenkoek. Zo kon ik niet naar huis rijden. Mijn moeder is met de buurvrouw moeten komen om ons op te halen. We waren buiten aan het wachten en ben in die tijd denk ik zo'n 8 keer naar de wc gelopen.. de jongen achter counter zal wel denken...
In één avond 4 kilo afvallen.. hmm ik had mijn op één na laatste avond wel wat anders voorgesteld.

Ik lig nu op de bank en voel me nog steeds niet helemaal 100%. Het gaat wel al stuk beter dan gisteren dus ik hoop dat ik morgen kan vliegen! Maar mn spullen zijn ook nog niet helemaal ingepakt en opgeruimd. Dus dat wordt nog last-minute inpakken zo. Maarja, ik ga me er maar niet druk om maken, heeft toch geen zin. Gauw beter worden en dan go! [ morgen om 10:45 vlieg ik]

en hopelijk is het volgende verhaal dan wel echt vanuit Chili!

Reacties

Reacties

Sjanne

Ah lieve Mar, wat stom dat je je zo beroerd voelt vlak voor je reis :( Ik zal met je mee-hopen dat je je morgenochtend weer fit voelt! En wat betreft het inpakken, prop gewoon zoveel mogelijk kleren in je tas! ;) Uitzoeken wat ik uit m'n kledingkast meeneem op vakantie duurt bij mij altijd het langst... hihi. Sterkte met afscheid nemen! Liefs.

Marink

Hee schat! Wat vervelend allemaal zeg! Ik lees net ook je mailtje.. Ik hoop dat je snel opknapt en morgen fit in het vliegtuig kunt stappen! Ik ga je verhalen bijhouden! Heel veel plezier! Liefs

Ernst-Jan

Ach lief zusje toch... Tjonge jonge wat een begin, nou ja gauw weer vergeten en denk maar zo: beter nu nog in NL aan de grond dan in het vliegtuig 8 keer naar het toilet... Dán kijkt men pas raar op. Nog even lekker rusten en dan voor morgen een hele goede reis gewenst, heel veel liefs van ons allemaal! Ernst-Jan, Fem & Lukas. PS. We zullen je volgen en gauw contact via msn XXX

Joke

Lieve Marjori,

Afscheid nemen en reis achter de rug. Nu even lekker slapen en uitrusten. Ben benieuwd wanneer je gaat golfen of wordt het toch maar snowboarden?
Heel veel plezier aan de andere kant van de evenaar.
liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!